L.I.P - Min åsikt om SvP

Min åsikt om SvP

Jag vet inte vad jag ska säga. SvP kan ju stoppa upp en påle i arslet och dra till nåt mycket varmare ställe... Läste precis lite om deras politik. Dom vill inte bara stoppa invandringen. Dom vill också att dom som kommit till detta land ska utvandra under en utspridd period så att Sverige ska få vara svenskt.

Som det är idag så är Sverige inte svenskt. Det beror inte på att det bor utlänningar i Sverige. Det beror på att vi tar bort saker för att "någon" tycker att till exempel en pepparkaksgubbe är rasistisk. Det roliga är att det är säkert en svensk som har fått den idén. Det som är rasistiskt är att kalla en mörkhyad för neger. Det ÄR rasistiskt. Att slå ner någon som är från ett annat land bara för att dom är just från ett annat land, det ÄR rasistiskt.

När jag läser om ett sånt här parti så skäms jag över att vara svensk. Jag menar fullständigt allvar. Vad skulle ni tycka om ni ville flytta till låt säga Spanien men dom ville inte ha er och gör allt för att göra det lagligt att kasta ut er? "Du ska behandla andra som du själv vill bli behandlad" Vad hände med det uttrycket? Är det såhär vi vill att Sverige ska se ut? Ska vi endast lyssna på svenska låtar? Bara se på svenska filmer? Bara umgås med svenskar? Endast äta svensk mat? Är det vad ett svenskt Sverige innebär? Gå och släng er i väggen... 

Snälla SvP, gör er själva en tjänst och flytta från Sverige. Ni kan ta med er SD och skapa erat eget jävla skitland som ingen vill besöka. 

Tack och hej!

Kommentera här: