L.I.P - Läsarnas val

Läsarnas val

Som ni vet så har min inspiration sinat rätt mycket nu men bara för en liten stund sen fick jag en idé. Jag har åsikter om mycket och är inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker. Mina åsikter är det som gör mig till den personen jag är och jag ska inte behöva skämmas över att vara jag.
 
Jag inför härmed "Läsarnas Val". Varje vecka kommer jag skriva om ett ämne som ni läsare bestämmer helt och hållet. Då vet ni i alla fall att ni har ett inlägg i veckan ni kan lita på faktiskt dyker upp. Detta kommer i sin tur sen att ge mig inspiration till andra inlägg. Ni får några dagar på er att kommentera detta inlägg med era förslag om ämnen ni vill att jag ska ta upp. Det kan vara någonting riktigt viktigt som borde tas upp och pratas mer om eller bara nåt ämne ni tycker är roligt att läsa om helt enkelt. Detta kommer även göra att ni lär känna mig bättre och får se exakt vad jag står för. Så vad väntar ni på? Börja kommentera!
1 Jennie:

skriven

Hej :)

1. Vad anser du om socialbidrag?

2. Vilka tror du vinner valet i år och varför?

2 Sara:

skriven

1. Hur går det med din viktminskning?
2. Pluggar eller jobbar du?
3. Vad ångrar du mest här i livet?

Kommentera här: