L.I.P - It's ma birthday today!

It's ma birthday today!

Yes, ni läste rätt. Jag fyller 21 år idag vilket känns helt otroligt. Tiden går så fort att man knappt hinner med. Känns som att jag nyss fyllde 15 år och nu är jag plötsligt 21 år. Idag blir det i alla fall att laga mat och baka tårta. Har bestämt mig för att bjuda på tacos, klassiska buffématen. Dessutom tänker jag lägga ner extra mycket energi på tårta i år och försöka dekorera på nåt fint sätt men har inte riktigt bestämt mig en vad den ska bestå av än. Kommer lägga ut en bild på det mesta så håll utkik! 
 
Min nyårsafton blev riktigt rolig då jag åkte till Lycksele och fick fira med en av mina allra bästa vänner Cicci och får dessutom fira min födelsedag med henne. Finns inga ord som beskriver hur mycket jag har saknat henne. Men nu måste jag se till att bestämma mig för vad tårtan ska bestå av så jag kan göra en inköpslista och inhandla alla ingredienser till både maten samt tårtan. Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att få.
 
 
Puss puss!

Kommentera här: