L.I.P - Tråkig fredag

Tråkig fredag

Måste ju bara säga att det här har varit en riktigt tråkig fredag. Råkade ju sova för länge vilket gör att jag inte känner mig speciellt trött heller så jag kan inte sova bort den heller. Förhoppningsvis så blir det roligare imorgon. Just nu spelar jag WoW och lyssnar på låten Burn som sjungs av Ellie Goulding vilket är en riktigt bra låt. Hoppas ni har en roligare fredag än jag =)
 
Att jag saknar min bästa vän gör ju inte saken bättre. Önskar att hon var här för allt blir så mycket roligare då. När jag är med henne så gör det ingenting att man inte gör någonting för det är kul ändå. Det är nåt speciellt liksom. Det jobbiga med att skriva om hur mycket jag saknar henne är att jag börjar gråta. Ni vet ju själva hur mycket era bästa vänner betyder för er. Nu ska jag fortsätta spela och sen kanske poppa lite popcorn om jag har tillräckligt med olja =)
 
Love you<3
 

Kommentera här: