L.I.P - Lusten som försvann

Lusten som försvann

Skulle skriva ett inlägg om vilken trevlig kväll jag har haft men efter att ha läst en kommentar jag fått här på bloggen så har jag ingen lust längre. Men det är ju alltid så att nåt måste gå dåligt för man kan väl aldrig bara få ha en trevlig kväll? Så vem fan du än är som skrev den jävla kommentaren. TACK SOM FAN för att du förstörde min kväll. Jag vet att jag är fet. Jag vet att jag inte har åstadkommit ett jävla skit i det här jävla skit livet. Ingen som du behöver säga åt mig att hela mitt liv är ett jävla problem för JAG VEEEEEET!!!! Jag är inte helt jävla dum i huvudet! Det är inte så jävla lätt att ändra på ett liv man levt i 16 jävla år! Testa själv att bli mobbad och utfryst hela ditt jävla liv. Testa själv att leva så som jag levt. Testa själv att uppleva all jävla smärta som jag har upplevt och sen hitta orken att ens överhuvudtaget tänka tanken att kliva upp ur sängen om dagarna. Testa att väga så mycket som jag gör och ändå klara av dom sakerna som jag klarar av. När du har upplevt allt detta och ändå klivit upp ur sängen och orkat hjälpa alla andra i din närhet med deras jävla problem så kan du hemskt gärna få skriva en sån kommentar men tills dess så ska du tamefan hålla käften om saker du inte vet ett jävla piss om!
1 Malin persson lse:

skriven

Jag blir så ledsen och upprörd när du blivit kränkt! Du är värdefull och en fighter. Du har en fantastisk sångröst och är så god. Försök att inte bry dig om den fega och elaka som skrev kommentaren. Den personen gör så där för att själv känna sig bättre.

Svar: Tack så jättemycket :)
Välkommen

Kommentera här: