L.I.P - Idol favoriten: Robin Stjernberg

Idol favoriten: Robin Stjernberg

 
Inte nog med att han är snygg, han har också en gudomlig röst och gör bra låtar. Jag kan dessutom intyga att han är riktigt bra live och jag har inte hittat en enda låt med honom som jag inte tycker är bra.  Vi får hoppas att han går i samma fotspår som många andra som kommit tvåa i Idol för hur har det egentligen gått för ettorna? Minns ni Daniel Lindström? Marie Picasso? Markus Fagervall? Kevin Borg? Jay Smith? Dom är alla vinnare av idol men hur mycket har vi sett av dom efter dom vann? Ja, Kevin Borg sjöng en duett med Jordin Sparks men mer har jag inte hört av honom.
 
Ingen av dom här har blivit riktigt kända men kommer ni då ihåg Darin Zanyar? Erik Segerstedt? Amanda Jenssen? Darin Zanyar har gjort stor succé. Han har bland annat gjort låt med Kat Deluna. Erik Segerstedt är med i gruppen E.M.D tillsammans med Mattias Andréasson och Danny Saucedo. Amanda Jenssen har gett ut tre album. Och ja Robin har ju blivit ganska stor men ändå inte riktigt. Jag hoppas som sagt att det håller i sig.

Kommentera här: