L.I.P - Home sweet home

Home sweet home

Ja nu är jag hemma igen och det var faktiskt skönare än vad jag trodde det skulle vara. Det är ändå rätt skönt att ha ett eget place att komma hem till där man slipper prata med någon. Men för det mesta så vill jag ha någon under samma tak för då trivs jag bättre. Fast just ikväll så är jag glad att jag bor själv hehe. Såg på Idol ikväll faktiskt men det var inte intressant men det beror på att jag inte sett någonting av det tidigare så visste inte nåt om personerna som var med i kvällens program. Har ni någon favorit? Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik, kolla facebook och kanske spela en stund. Om en stund kommer ett inlägg till med dagens låt.
 
Den personen som är min favorit utav alla som någonsin varit med i Idol är....*trumvirvel*
Trodde ni att ni skulle få veta det ikväll? Ni får gissa men jag avslöjar svaret imorgon så STAY TUNED! ;)

Kommentera här: