L.I.P - Godmorgon cutie pies!

Godmorgon cutie pies!

Vet att det är lunchtid men för mig är det morgon för jag vaknade nu. Sitter just nu och lyssnar på musik igen. Låten som spelas just nu är Dead By April - Crossroads. Det är en riktigt bra låt men det är inte dagens låt. Jag vill börja med dagens låt varje dag men vi får se hur det blir. Nåt jag har lärt mig är att jag inte ska lova er någonting för då blir det totalt tvärtom, i alla fall när det gäller just inlägg. Hur många gånger har jag inte sagt att nu ska jag börja uppdatera oftare liksom? Men nu gör jag ju det och jag hoppas att min lust att blogga håller i sig.
 
Nu har jag en fråga till er som har läst min blogg sedan innan som på ett ungefär vet vilken slags person jag är. Jag vill skriva om någonting speciellt som faktiskt får min blogg att sticka ut lite. Vill inte vara ordinary liksom. Vilket ämne tycker ni att jag ska satsa på? Ta mode till exempel. För det första så köper jag inte så mycket kläder och kläder efter årets nya mode är lite svårt för mig att hitta då jag behöver större kläder så det ämnet är ju inte ett bra val till exempel.
 
Kom med förslag!
 
Dead By April - Crossroads
 

Kommentera här: