L.I.P - En idé uppenbarade sig

En idé uppenbarade sig

Jag höll på att skapa en ny kategori som jag döpte till tips och det var då jag kom att tänka på ordet råd. Jag frågade ju er i ett tidigare inlägg om vad jag skulle ha för tema på bloggen. Vad jag skulle skriva om. Jag tror att jag har kommit på det helt själv faktiskt. Jag brinner för att hjälpa andra människor och jag är bra på att lösa andras problem. Varför börjar jag inte göra det här? Vad ni än har för problem så skulle jag kunna försöka hjälpa. Ni skulle kunna mejla mig med era frågor och funderingar om precis vad som helst och själv välja om ni vill vara anonym eller inte när ni skriver till mig. Däremot så skulle jag aldrig skriva ut namn men det är kul att veta vem man pratar med. Vad tycker ni om min idé? Är den dålig?
1 Fredric:

skriven

Lycklig kille här :-D inte varit inne på ett tag men så har du börjat uppdaterat. Keep up the good work puss ;-)

Kommentera här: