L.I.P - En dag på stan

En dag på stan

Hej cutie pies! Kom precis hem efter nästan en hel dag på stan. Först bjöd mamma mig på lunch som hon dessutom fick gratis. Det var riktigt gott men jag blev mätt väldigt fort så jag åt faktiskt en normal portion. Brukar aldrig göra det när det är buffé men någon gång måste ju vara den första. Anyway så gick vi sedan till Studio Rex för mamma skulle dit på planeringsmöte som jag var på i tisdags. Det är toppen att vi inte fick samma dag för okej, jag älskar mina föräldrar men jag vill inte spendera all tid med dom xD
 
Efter mötet på Studio Rex gick vi till café UH och tog en fika. Det blev varsin marängsviss + att jag tog en kopp varm choklad. Mums! Åt dock inte upp marängsvissen heller vilket jag faktiskt redan hade räknat med. Gav förslaget att vi skulle dela på en men mamma ville att vi skulle ha varsin men hon kanske vet det till nästa gång ;) Sedan gick jag en sväng på Zizzi medans mamma mötte upp Anders och gick på systemet för tydligen så skulle dom dricka lite imorgon. Efter det satt jag med Anders på café Blåbär och väntade medans mamma gick och klippte sig. Och nej, jag fikade inte ännu mer för jag tog bara en dricka. Till och med jag har gränser xD Nu är jag äntligen hemma och ska se på det senaste avsnitt av Under The Dome.
 
 

Kommentera här: