L.I.P - Äkta italiensk glass

Äkta italiensk glass

Blev bjuden på fika av PO (Personligt Ombud) på Gnistan här i Gullänget vilket var super trevligt. Dessutom väldigt billigt. En potatisbakelse, chokladboll, thé och en cola för 50 kr. Det hade blivit minst 75 kr i stan så jag är imponerad. Vi satt och pratade en stund om att jag vill ha en god man för att få hjälp med ekonomin. Efter det åkte vi till Lidl och handlade. Köpte en glass där som jag tror är italiensk faktiskt. Crema Di Mascarpone. Märket är Noblissima vilket låter väldigt italiensk. Dessutom har glassen en udda smak fast inte på ett dåligt sätt alls. Testade en tugga för en stund sen. Tänker dock inte äta den förrän senare. Nu ska jag se ett avsnitt av 2 Broke Girls och sen spela lite^^
 
Stay tuned!
 
 
1 duvetvem:

skriven

Jag förstår inte varför du prioriterar glass och sånt skit när du väger så mycket jenny? Jag är inte taskig utan jag skriver rent fakta. När ska du ta tag i din vikt? Det är ju så ohälsosamt. Jag blir ledsen varje gång du säger att du ska sluta, men nej då får man läsa en vecka efter att du har köpt samma skit igen. Är det du själv som inte inser hur stor du är/blivit, eller är du bara tjurskallig och taskig mot dig själv som inte tar tag i det?


Svar: Det är mitt problem, inte ditt
Välkommen

Kommentera här: