L.I.P - Helt slut i hela kroppen

Helt slut i hela kroppen

Har träningsvärk men inte nog med det så är jag riktigt trött också. Fick vila en liten stund för en timme sen men det hjälpte inte så det blir tidig sänggång ikväll. Idag har jag tvättat och gjort en ny matsedel för denna veckan. Tog två rätter från förr veckan och lade till denna då dom aldrig blev av. Det är ju så förbannat gott så jag måste ju bara göra det. Jo förresten! Jag sålde mina Double Hair Extensions idag för 500 kr. Klirr i kassan =D Och precis nu kom jag att tänka på idol av någon anledning vilket genast gjorde mig på lite dåligt humör. George åkte ju ut ur idol i fredagsfinalen förra veckan och jag har bara några frågor att ställa till er som röstade eller kanske till och med lät bli att rösta av lathet? VAD FAN TÄNKTE NI PÅ?! Tycker ni seriöst att Gabriel och Jens är bättre än George? Alltså helt ärligt? Tycker det är skandal. Men som tur är så är George så pass bra att han kommer att gå långt med eller utan idol. Nu ska jag gå och göra en sen middag. Puss!
 
 
1 Anonym:

skriven

Lägg ut veckomatsedel är du gullig :D

2 Anonym:

skriven

Oj sorry såg just att du lagt ut. Tack!! Underbart :D :D

Kommentera här: