L.I.P - Halloween=Beslutsångest

Halloween=Beslutsångest

Det är såhär att jag ska till Hammarstrand på halloween. Emma ville att jag skulle komma och det ska bli riktigt roligt faktiskt. Problemet med halloween i år är ju dock att jag nu fått beslutsångest för självklart så ska man ju klä ut sig på ett eller annat sätt. Tyvärr hade jag inte planerat att göra någonting över halloween och har därför inte pengar till att köpa en dräkt så därför så blir det bara nåt litet. Peruker kostar ju som tur var inte särskilt mycket så ni kan ju säkert redan nu lista ut vart det här blogginlägget kommer att leda till. Jag ska införskaffa mig en peruk. Problemet är alltså att jag inte vet vilken peruk jag ska köpa. Den jag allra helst ville ha är tyvärr slutsåld men life goes on. Ni kommer nu att få fyra alternativ som ni kan rösta på. Snälla rösta^^
 
 
webvoter-omröstning
Vilken peruk ska jag använda på halloween?

1. Lila peruk
2. Röd peruk
3. Svart peruk
4. Brun peruk

 

 
1 Anonym:

skriven

Lila :)

Kommentera här: