L.I.P - Gamla sår rivs upp och förstör

Gamla sår rivs upp och förstör

Varför ska det vara så svårt att gå vidare så man slipper få ont i själen så fort tankar på någon man älskade som sårade en djupt dyker upp? Det började för någon månad sen så hans namn dök upp i mitt huvud helt från ingenstans. Hade riktigt svårt att sova den natten och nätterna efter det. Nu hade min bästa vän tydligen sett hans bror på stan och jag vill inte ens föreställa hur det är för henne. Vi är ju i princip i samma båt. Vi älskade samma kille. Han sårade oss båda. En dag slutade han bara att svara på mina sms och några veckor senare så loggade han in på msn. Påstod sig vara sin mamma som berättade att han låg på sjukhuset i Göteborg efter en bilolycka. Ja för en 21 årig kille brukar ju ge sitt lösenord till sin mamma, eller hur? Efter det tog jag bort hans msn och nummer men det gjorde så ont att han gjorde såhär mot mig. Han lät mig komma nära och jag lät honom komma nära men ändå så gjorde han såhär? Var allt han sa bara en lögn? Jag vill bara veta varför...

Kommentera här: