L.I.P - Egopic of the day ;)

Egopic of the day ;)

Varit iväg hela dagen idag och är helt utmattad. Därför ligger jag nu i sängen och bloggar.  Det är nämligen såhär att jag kanske ska börja på folkhögskola i Mellansel och idag var det öppet hus där så min gamla sångpedagog fixade så att jag kunde åka med en lärare som bor i Övik och ändå skulle dit. Klev upp vid åtta vilket inte är min tid på dygnet alls. Speciellt när man knappt har sovit någonting. Lade mig två inatt men somnade halv sex. Men kul har jag i alla fall haft. Fick sjunga lite och lyssna på grymma musiker.  Helt otroligt vilken atmosfär det är på den skolan. Alla hälsar på varandra. Alla kramas typ jämt och alla har roligt. Har aldrig varit med om nåt liknande. Dessutom så blir dom som har en utvecklingsstörning behandlade som riktiga människor där som dom ju faktiskt är. Helt underbart att alla blir behandlade lika där. Bästa skolan någonsin! Nu ska jag sova lite så här kommer nu mitt egopic of the day som avslut ;)
 
 

Kommentera här: