L.I.P - Busy busy busy

Busy busy busy

Idag har jag varit borta i stort sett hela dagen. Först var jag på Studio Rex i tre timmar där vi höll på att fixa till det sista på låten men vet fortfarande inte om den är riktigt färdig än. Det är väl bara att sätta igång och lyssna på den om och om och om igen ännu en gång :p Efter att vi hållt på med att fixa med låten så repade vi inför invigningen av Psykeveckan på Sliperiet som vi ska spela på. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Under tiden jag var där fick jag ett sms om att mammas svärmor fyller 70 år idag och undrade om jag ville följa med dit på kalas vilket jag såklart ville. Åkte till Ica kvantum efteråt vilket jag absolut inte ångrar för det var utförsäljning på en del smink så köpte en ny Maxfactor Lash Extension Mascara och Maxfactor Max Effect Mono ögonskugga. Köpte även en Dream Mousse Foundation men den var inte på utförsäljning men lätt värt det :)
 
 
 
 

Kommentera här: