L.I.P - Rekord!

Rekord!

Ja jag har nu slått mitt personliga rekord när det gäller hur många timmar jag varit vaken. 32 timmar har jag nu varit vaken och vet ni hur jag ska fira det? Med att sova xD Är så trött så jag klarar knappt av att hålla ögonen öppna. Det är ett under att jag ens skriver ett inlägg nu men kände att det var på tiden.
 
Idag var jag på La Casa Mia och käkade lunch med mamma samt hennes sambo. Efter det gick vi in i en liten klädbutik innan dom skjutsade mig till Studio Rex. För några dagar sen så blev jag klar med melodin till min låttext vilket jag är så glad över för jag har alltid velat kunna göra eget material istället för att hela tiden sjunga andras låtar och nu har jag äntligen lyckats med det. Vi ska fixa i ordning den och göra ett lite mer avancerat pianospel som jag själv ska spela. Nu måste jag verkligen sova men ska försöka att skriva ihop ett inlägg imorgon. Puss puss! <3

Kommentera här: