L.I.P - Hello darlings!

Hello darlings!

Förlåt för att jag inte skrivit på evigheter men har inte haft någon ork överhuvudtaget att skriva men nu gör jag ett inlägg igen och hoppas att det blir fler snart.
 
Det ni har missat är att jag var i Stockholm för tre veckor sen på cirkelledarutbildning via föreningen Attention. Träffade mitt ex då vilket tydligen inte var det smartaste jag kunde göra för självklart så kom alla känslor tillbaka igen som jag trodde var borta vid det här laget men se så fel jag hade. Borde det verkligen vara såhär svårt att komma över någon? Det var ändå typ 5 år sen vi var tillsammans. Han var visserligen den första killen som jag verkligen älskade men ändå. Just nu känns kärlek bara som ren skit. Önskar att jag bara kunde stänga av mina känslor men så lätt är det ju inte. Men jag hade i alla fall roligt och det är väl huvudsaken.
 
I helgen så har Vickan varit här och det var så skönt att bara få släppa alla problem. Bara få vara och skratta med bästa människan på jorden. Hon åkte hem idag och jag saknar henne redan så otroligt mycket. Förhoppningsvis så åker jag till Lycksele snart. Ska dessutom till Göteborg i sommar men har inte riktigt bestämt när men ska väl försöka åka dit när min pappa har semester så man kan hitta på nåt med honom. Senaste gången jag var där så var det för att gå på farmors begravning vilket inte var det roligaste precis och jag saknar honom verkligen. Tror inte han riktigt förstår hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag saknar honom. Behöver min pappa liksom för ja, han är min pappa. Så enkelt är det.
 
Nu ska jag fortsätta spela World Of Warcraft och försöka komma på andra tankar för nu blev det jobbigt. Inte kul att börja gråta så fort man skriver av sig om nåt.
 
Btw så har ni tre bilder på mitt hotellrum som jag bodde på när jag var i Stockholm och en bild på mig och min kompis som jag träffade för första gången när jag var där. Åkte till Gnesta och hälsade på henne^^

Kommentera här: