L.I.P - Vänsterpartiet är det rätta alternativet!

Vänsterpartiet är det rätta alternativet!

Nu blir jag faktiskt lite irriterad på mig själv som inte har skrivit någonting på så länge. Förstår inte varför jag har så svårt för att skriva när det är det jag brinner för mest av allt. Har lite att berätta för er om nu i alla fall. Jag hoppas att jag inte har förlorat alltför många läsare på grund av att jag inte har skrivit någonting överhuvudtaget på ett tag.

 

Anyway! I måndags var jag, min mamma och hennes sambo och åt på Framnäsbaren med Vänsterpartiet Örnsköldsvik. Närvarande var också Jonas Sjöstedt vilket då är Vänsterpartiets partiledare. Det blev oxfilé med potatisgratäng och bearnaisesås. Det var någon annan sås till också. Vet inte vad det var för någon men den var riktigt god. Efter middagen så gick vi till Sliperiet för att där skulle det vara ett öppet möte med just Jonas. Tycker att han skötte det där mötet super bra! Han berättade vad Vänsterpartiet står för och frågorna han fick svarade han på utan att försöka slingra sig ur dom. Det är så en bra partiledare ska vara. Innan och efter mötet spelade Kreti och Pleti musik för oss men nu kanske inte alla vet vilka dom är? Vet inte hur kända dom är för jag visste inte vilka dom var men hur som helst så gör dom riktigt bra svensk musik som handlar om politik. Den bästa låten enligt mig som dom har gjort är Djävulsadvokater som ni kan lyssna på i detta inlägg. Nu ska jag göra lite lunch^^

Kommentera här: