L.I.P - Lycklig?

Lycklig?

Jag insåg häromdagen att jag har börjat lyssna på musik på det sättet jag brukade lyssna på när jag var 15 år. Insåg att jag lyssnar mer på musik och ser mindre på filmer och serier. Insåg också att jag är lite mer galen än vanligt. Skrattar, skämtar och är allmänt uppåt. Den första frågan jag ställde mig var: När hände detta? Och varför är det så? Jag började tänka riktigt mycket på det här och kom fram till att jag har börjat må bättre. Igår fick jag ett ryck och städade, helt själv utan någon hjälp alls, i vardagsrummet. Om ni hade sett min lägenhet så hade ni förstått varför det är så jobbigt när jag dessutom har svårt att komma igång med saker. När jag får städryck så brukar det hålla i några minuter. Jag städade i en och en halv timme igår men med pauserna så kanske en timme? Efter städningen satte jag i mitt löshår, sminkade mig och gjorde mig fin helt enkelt. Sedan spelade jag en video när jag sjunger. Bara att skriva det här gör mig glad och jag är lättad över att jag nu är ett steg närmare till att bli lycklig!
 
Tack alla läsare för att ni tar er tid att läsa min lilla blogg även fast jag uppdaterar så sällan och god jul!<3
  
1 Suzanne:

skriven

<3 Man mår alltid bättre när man sköter om sig själv och sitt hem. Det ger energi. <3

Kommentera här: