L.I.P - Party's in my head

Party's in my head

Helt underbart verkligen. Hade precis skrivit klart inlägget och publicerar inlägget då jag hamnar på blogg.se's startsida. Jag loggar in igen bara för att sen upptäcka att inlägget inte finns varken publicerat eller som utkast.
Blir så less men anyway. Jag tänker skriva om inlägget för eran skull men nu lär det väl vara annorlunda med tanke på att man skriver för stunden inte efter ett manus.

Är på fest humör idag men det verkar inte bli så mycket festande ikväll, it totally sucks! Dels så har jag ungefär 100 kr att leva på resten av månaden och sen har jag heller inte något att dricka. Allting lutar åt att det blir en väldigt lugn och ovärd kväll helt enkelt.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sova då jag lade mig vid 4 tiden. Då är man inte speciellt pigg. Vaknade kring 15 tiden och det blev direkt att gå till datorn och se ett avsnitt av CSI NY som är hur bra som helst. För er som av någon anledning har missat den serien totalt och inte vet vad jag pratar om (hur det nu går till) så rekommenderar jag starkt att ni kolla upp den. Jag är helt fast. Brukar spela spel eller någonting medans jag ser serier nuförtiden men inte med den här för jag vill se varenda liten detalj. Nu ska jag se ett till avsnitt.

                                                                       Puss puss!

                         

Kommentera här: