L.I.P - Confessions

Confessions

Nu är jag allmänt less på mitt liv så nu har jag bestämt mig för att förändra mig totalt. Ska verkligen ta tag i mitt liv och göra nåt positivt av det istället för att ligga hemma och tycka synd om mig själv. För er som mår dåligt så känner ni säkert igen att man ligger hemma och bara låter tiden flyta förbi. Man kanske ser filmer, ser massa serier och gör absolut ingen nytta alls i livet. Knappt att man äter ens. Så är det för mig i alla fall och så kan det inte fortsätta.

Det hände en grej igår som tog rätt hårt på mig men nu känns det bra. Känner att jag blev starkare av det beslutet jag fattade igår. Någon gång måste man lära sig att släppa taget hur ont det än gör och det var det jag gjorde igår.

Nu tänker jag faktiskt släppa in er rätt rejält i mitt privatliv. Det här kapitlet är avslutat så det kan jag dela med mig av. Det som hände igår var att mitt ex som jag har haft en rejält strulig relation med ville bryta kontakten med mig ett tag för att han inte kunde fungera med tanken på att jag sitter här hemma och väntar på honom vilket jag slutade göra för ett tag sen då jag insåg att det här inte funkar. Kan inte vänta på att vi ska kunna ha ett fungerande förhållande för det kommer aldrig att hända. Anyway så tog jag hans beslut ganska hårt. Blev helt knäckt. Sen insåg jag att jag inte kommer få prata med honom på ett tag och kunna börja gå vidare. Det var då jag kom på att då om några månader så kommer han kanske skriva till mig och då kanske alla känslor bubblar upp igen. Jag skrev då ett långt mejl där jag bland annat förklarade att jag älskar honom väldigt mycket och vill ha honom som vän men inte om några månader utan nu i så fall. Men visste att det inte skulle bli så självklart så jag skrev också att jag inte vill att han någonsin skulle skriva till mig igen. Jag bröt alltså kontakten helt och hållet för all framtid om jag nu inte själv ser att jag klarar av att skriva till honom vid ett senare tillfälle långt fram i tiden.

Nu ska jag sluta babbla på och se Skilda Världar. Hoppas inte att inlägget blev allt för tråkigt och långt.

Puss på er kära läsare<3

Kommentera här: