L.I.P - Ont i halsen

Ont i halsen

Är ledsen att jag inte har skrivit någonting om hur det gick på min audition men har gått och blivit sjuk.
Underbart! Eller inte. Min hals bränner och när jag sväljer känns det som att jag sväljer knivar.
Det är hemskt. Det värsta är att inga tabletter hjälper. Var nyss på apoteket i Nordstan där jag köpte Mucoangin, får se om det hjälper. Jag hoppas verkligen det för jag orkar inte ha såhär mer. Det började redan på audition i lördags :/ Tur att jag inte gick vidare för jag hade inte pallat att sjunga imorgon igen.

Mer om min audition får ni höra när jag blivit frisk och orkar skriva.

Puss<3

1 ulrica:

skriven

Hej på dej. Roligt att höra hur du har det nu för tiden. Hoppas allt är bra med dej även om du har ont i halsen nu, så går det säkert över. Ha det gott o hälsa pappa ...kram ulrica

2 fredric:

skriven

saknar dina uppdateringar <3

Kommentera här: