L.I.P - Mitt liv är inte mitt längre...

Mitt liv är inte mitt längre...

Jag hade ett liv men jag vet inte vart det har tagit vägen. Vill ha kontrollen igen men ingen verkar vilja ge mig ett liv. Varför har jag ingenting att säga till om?

Ni påstår att ni vill mitt bästa men det ni inte vet är att allt det här bara får mig att må sämre. Glider isär mer och mer från mina vänner och min familj. Vad skulle vara så farligt med att låta mig leva mitt liv, det är mitt, bara mitt liv, inte erat. Vad skulle ni göra om erat liv bara rasade bit för bit? Det är så det är för mig. Jag har ingenting att säga till om för jag är inte myndig men vafan, jag är 17 år! Det är mindre än 1 år kvar tills jag fyller 18. Då är man tillräckligt gammal för att inte sitta på ett jävla hem.
1 fredric:

skriven

det är synd om dig :/

Kommentera här: