L.I.P - 29 Maj 2009

29 Maj 2009

Idag fick jag veta att jag ska bo hos en annan familj varannan vecka. Det kommer bli ganska jobbigt men det är väl det bästa för mig just nu. Ska ansöka om en egen lägenhet så kanske blir det sen. Det tar ju flera månader att utreda om jag är tillräckligt mogen för att ha det -.- Dom jag praktiserade hos den här veckan är dom jag ska vara hos.

Jag har väldigt ont i kroppen just nu för jag har jobbat hela veckan och knappt varit inomhus om dagarna =P
Idag var jag hemma i typ 2 timmar tills nu XD Var körtävling på ridskolan så jag jobbade extra i några timmer^^
Kanske ska jobba imorgon och på söndag också vilket betyder att jag har hela helgen bokad =P Jag får se hur det blir med det. Är ganska slutkörd om man säger så. Men å andra sidan så är det jätte kul att hjälpa Sara med att fixa iordning Pål och en annan häst XD Tror den hette Lappe Barry eller nåt =P

Det som är så bra med att jag ska bo hos Sara varannan vecka är att jag kan rida mycket =D Hennes hästar är dom enda hästarna jag vågar rida av dom hästarna jag känner till för ridskolehästar är helt galna. Börjar skena för minsta lilla ljud nästan och så ska det inte vara. Mycket bättre att ha det så som Sara har. Hon driver ju ridskoleverksamhet ungefär fast mycket bättre. Hon ska kanske köpa ridskolan dessutom =D

Glöm inte att gå in på den här sidan ;) Kopiera länken =)
http://se.limbino.com/c02/link/d6vkt4nm3f

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon antagligen

Kommentera här: