L.I.P - 9 April 2009

9 April 2009

Har inte skrivit på länge nu men har inte orkat.
Har varit sjuk och sånt...
Men nu så ska jag skriva :)

For till Dollarstore med Cicci idag och vi bestämde att vi skulle på stan senare ikväll.
Sen nu då skrev hon att hon inte orkar mer vilket får mig att fundera på om våran vänskap betyder någonting för henne.
Det känns inte som det i alla fall för hon kommer alltid med en massa ursäkter till att slippa vara med mig.
Är så jävla trött på det nu. Det värsta av allt är att jag inte kan låta bli att vara vän med henne.
Men jag måste ju försöka...

Nu är det påsk och jag tänker inte fira det.
Har tröttnat på att fira sånt...
Ibland är jag till och med trött på livet :(

Nu tror ni säkert att jag är en person som skär mig och mycket annat bara för att jag säger att jag är trött på livet men så är det definitivt inte. Jag mår bara inte bra. Ibland kan jag känna det att jag har lust att bara försvinna som till exempel nu men att ta sitt liv och skära sig i armarna mm är väl ändå lite överdrivet? XD

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och chatta :)

Kommentera här: