L.I.P - 17 April 2009

17 April 2009

Idag var jag på pingstkyrkan och hade sånglektion med Andreas Leek.
Sjöng de här låtarna:
Färger i en vind från Pocahontas
Hero med Mariah Carey
Gabriellas sång med Helena Sjöholm
Himlen är oskyldigt blå med Ted Gärdestad
Feel med Robbie Williams
Can't help falling in love med Elvis Presley

Det var jättekul faktiskt. Har bestämt mig för att satsa helhjärtat på musiken och min sång nu.
Jag mår bra av att sjunga och jag har bra sångröst.
Ända sedan jag kunde gå nästan har jag velat bli sångerska och nu tänker jag satsa.
Tänker inte lyssna på vad någon säger. Ifall någon säger att jag borde skaffa mig en bra utbildning för ett bra jobb så tänker jag bara skita i det. Sången är det sm gäller.

Kommer sjunga låtar och lägga ut på youtube m.m.
Länkar då via mina blogginlägg så lyssna gärna =)

Det roligaste av allt det här är att jag kanske ska sjunga på Café M (Duvan) som ligger här i Lycksele =D
En helt ny värld ifrån Aladdin. Hoppas det kommer mycket folk dit =D
Nästa Lördag kl.13.00

Kommentera här: