L.I.P - Ö-vik

Ö-vik

Hej allihopa!

I torsdags fick jag veta en grej som förändrade i stort sett allting. Tänker inte gå in på
detaljer om vad det är för det är lite väl privat men hur som helst så är jag i Ö-vik just nu.
Kände att jag behövde åka iväg och smälta det hela. Förhoppningsvis så löser sig allting men jag vet inte.
Varför kan man aldrig bara få vara lycklig? Varför måste det hela tiden dyka upp en massa skit?
Kärlek är så förbannat jävla underbart och så förbannat jävla hemskt på samma gång.

Jag är ett totalt nervvrak för tillfället. Växlar mellan helt känslolös i ansiktet till att typ gråta hysteriskt.
Vet inte ens varför. Det är ju inte precis så att jag har förlorat någon för alltid. Tror jag.
När jag åkte buss till ö-vik så tappade jag plånboken på bussen. Har aldrig någonsin hänt mig förut.
Brukar alltid kolla runt där jag suttit typ flera gånger för att vara säker på att allt är med.

Och igår spelade mammas kille nåt spel på datorn och hade på ljudet ganska högt.
Jag bad honom att sänka och då sa han nej. Jag pallade inte av en diskussion så jag stängde
bara av tv:n och gick in till mammas rum och lade mig i sängen och grät.
Har ingen aning om vad som har hänt med mig.

1 fredric:

skriven

uppdatera nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snälla (a)

Kommentera här: