L.I.P - Restaurang och livsmedel

Restaurang och livsmedel

Hej allihopa!

Tänkte att jag slänger in ett litet inlägg i bloggen. Det var ju ett tag sen sist (Förlåt).
Jag har lite updates att göra känner jag för det har hänt rätt mycket sen motorveckan hehe.
Jag är inte singel längre. Är tillsammans med en helt underbar kille :) Sen så har jag börjat skolan. Går nu restaurang och livsmedel. Än sålänge så trivs jag rätt bra i klassen. I måndags bakade vi bullar^^

Och sist men inte minst så insåg jag precis för en stund sen att jag vet vad jag vill göra med den här bloggen.
Men ska inte säga att det blir nåt av dom planerna. Är ju inte så skrivsugen numera liksom. Men jag har i alla fall bestämt mig för att skriva om sånt jag är intresserad av.

Jag går ju RL(Restaurang och Livsmedel) av en anledning. Är intresserad av matlagning och bakning m.m. Därför har jag nu tänkt blogga om det. Vad det riktigt innebär vet jag inte men jag kommer väl att lägga ut lite recept,  skriva vad jag gjort för middag och såna saker. Men kommer ändå att skriva om mitt liv, lägga in någon novell (Om jag börjar skriva på en snart förstås...) och andra saker. Förhoppningsvis så ska mycket hända med bloggen inom en snar framtid. Men i nuläget så står det mellan att göra någonting med bloggen eller stänga ner den.
Vad tycker ni?

Kommentera här: