L.I.P - Scandinavium

Scandinavium

Det var höjdpunkten i mitt liv när jag stod där inne och såg Tom Kaulitz (Gitarristen) gå ut på scenen. Tydligen kom även Georg Listing (Bassisten) ut samtidigt men jag märkte honom inte xD Det var sjukt kul. Fick ögonkontakt med Bill Kaulitz (Sångaren) och jag smälte direkt xD Hur skulle ni reagera om ni fick ögonkontakt med eran idol? Svara gärna på den frågan^^

Har blivit medlem på någon sjuk sida. http://www.tagged.com heter den. Värsta köttmarknaden typ, nej men... Finns säkert någon seriös person där förhoppningsvis xD Men hur som helst så är det ändå kul att chatta lite. Grejen är den att jag är så less på att vara singel så jag tänker satsa nu. Den killen jag gillar kommer det ändå aldrig bli någonting med så det är ingen idé.

Bor på skogsro i Sorsele numera. Soc har satt mig där och jag vet inte när jag kommer därifrån. Har inte tillgång till internet där men får ju åka på permis kanske en gång i månaden, jippi... Nu ska jag byta profilbilden här på bloggen för jag har färgat håret helsvart nu^^

1 -:

skriven

varför sitter du där?

2 fredric:

skriven

snälla uppdatera!!! puss

Kommentera här: