L.I.P - Seg

Seg

Känner mig extremt seg just nu och ska nog strax gå och lägga mig tror jag. Ingen är social på msn eller någon annanstans heller för den delen så inte kul att sitta vid datorn. Men innan jag går och sussar vill jag bara berätta en grej för er sötnosar.

Vickan kom hit och vi åkte till affären men innan det ville jag på bankomaten och se ifall jag fått in pengar så jag prövade att ta ut 200 kr och bad om minneslapp. När jag läste den blev jag extremt chockad. Jag trodde att jag bara skulle få in 1.655 typ men vet ni vad jag fick... Jag fick in 2.655 kr! Fatta vad glad jag blev! Sen åkte vi till affären då men så var det stängt av någon konstig anledning trots att klockan bara var 19 ungefär men så när vi åkte till den andra affären var det stängt där också pga inventering och vi ville inte åka ända till Norrmalm eller Vickan ville inte rättare sagt men jag förstår att hon inte vill slösa bensin^^ Vi åkte istället till Statoil och handlade så då fick jag i mig lite mat också som jag inte ätit på hela dagen. Äter bara på kvällen nu mera av någon konstig anledning. Är less på all mat dessutom. Kom med nåt nytt för sjutton! Jag vill göra nåt nytt som jag aldrig ätit förutom som jag tycker är gott liksom. Ni får gärna skriva lite recept till mig i en kommentar. Det skulle uppskattas. Men efter Statoil åkte vi hem till mig och satte oss vid tv:n där det skulle börja en film kl 20 så vi kollade på den. Legally Blonde 2 hehe...

Puss bitches, love ya!

Kommentera här: