L.I.P - Rekreationsresa

Rekreationsresa

För dom som kanske inte är så smarta som jag så betyder rekreation typ återhämtning. Nej jag bara skojar xD Google is my best friend. Frågade faktiskt om en annan formulering på min "semester" eftersom att det tekniskt sätt inte är semester. Anyway så åkte jag och mamma iväg den första april för att hälsa på släkt och vänner. Jag kände att jag verkligen behövde komma iväg ett tag.
 
Örnsköldsvik resecentrum
Stockholm Centralstation
Jag på tåget till Göteborg
 
Mamma hoppade av i Skövde och tog bussen därifrån till min moster som bor i Hjo. Själv åkte jag vidare till Göteborg för att sova en natt hos min pappa och Håkan. Dagen efter åkte jag till en som skulle göra en nagelförlängning. Dom har dock lossnat nu vilket jag visste att dom skulle rätt så snart på grund av att mina naglar är i riktigt dåligt skick.
 
Här är resultatet:
 
 
Efter nagelförlängningen så åkte jag till Nils Ericsson Terminalen för att hoppa på bussen till Helsingborg. Väl där blev jag upphämtad av Cicci och hennes kille och så åkte vi till Ängelholm där dom bor vilket ligger 30 minuter från Helsinborg ungefär. Blev kanske inte den allra bästa veckan då jag fick öroninflammation som satte sig i hörselgångarna. Var tvungen att ta både penicillin och örondroppar. Men fick även träffa Julia och Jaqline igen vilket var super roligt! Här är några bilder från den veckan.
 
Grillkväll
På väg till Väla Köpcentrum
Jag och Ciccis dotter Nowa. Söt som socker hehe^^
Cicci med för mycket energi xD
 
 
 
 

Kommentera här: