L.I.P - Ny dag, nya möjligheter. Eller?

Ny dag, nya möjligheter. Eller?

Man brukar ju säga att det är en ny dag och då finns det nya möjligheter men idag känns det inte riktigt så. Är super trött och dessutom så känner jag mig lite nere. Vet inte riktigt varför men förhoppningsvis kommer det att kännas bättre sen när jag har spelat lite eller sett en film. Har nog inte så mycket intressant att komma med idag.
 
Jo, förresten! Det har jag ju. Vill ju säga vad jag tycker om idol i fredags. Tycker att Jens borde ha åkt ut men som tur var så åkte i alla fall en av de två i botten ut. Jag hoppades på att Jens eller Sara Mathisen skulle åka ut så tack Sverige! =D Måste ju bara nämna det att jag inte tycker att Sara är dålig för det är hon verkligen inte. Men dom andra är bättre med undantag för Jens då xD Förhoppningsvis så åker han ut nästa gång om man han nu inte steppar upp det och överraskar mig totalt :o
 
 

Kommentera här: