L.I.P - Sjuk igen...

Sjuk igen...

Är sjuk igen och det känns verkligen förjävligt om jag får säga det själv men det går ju inte göra nåt åt det mer än att krypa ihop i sängen framför min tv med en kopp te som lindrar i halsen. Hoppas att jag blir bättre snart. Mår illa så är rädd att jag fått magsjuka. Målaren gick hem på grund av att han var rädd för att bli smittad. Har så himla tråkigt så jag pendlar mellan datorn och sängen.
 
Har 7 gratis dagar att spela wow så försöker spela så mycket jag orkar men det blir inga långa stunder för efter ett tag så är jag så trött att jag bara måste lägga mig ner och då snackar vi om kanske en halvtimme max en timme. Tänkte i alla fall besvara en annan fråga jag fått av en läsare angående mitt hår.
 
Fråga: Varför klippte du av ditt fina hår?
 
Svar: Jag minns faktiskt inte varför jag klippte av mitt hår. Det var trots allt två år sen om du menar mitt riktigt långa hår men jag tror att det berodde på att jag ville ha en förändring just då eftersom att jag hade haft långt hår så länge. Om du menar mitt hår förra året då det inte var så jätte kort men inte långt heller så berodde det på att jag hade blonderat mitt hår så pass mycket att det helt enkelt blivit för slitet så jag tog saxen och klippte. Tunnade även ur det väldigt mycket och jag kan säga att det är det bästa jag gjort på länge. Nu tänker jag i alla fall spara ut mitt hår för jag ångrar verkligen att jag klippte av det för tre år sen för jag har aldrig sett bättre ut än vad jag gjorde då anser jag.
 
Jag hoppas att det här besvarar din fråga på ett bra sätt :)
 
Före
Efter
1 Molly Bergström:

skriven

Heej :)

Hoppas inte att jag stör, jag undrar bara om du skulle vilja slänga ett öga (eller två) på det här inlägget och kanske skriva något om det, vad du tycker om det? :)
Det vore jättegulligt iallafall om du ville det då jag vill höra folks åsikter.

Kram sålänge // Molly
Direktlänk: http://fames.se/mooollys/jag-kanner-mig-som-en-tung-borda/

Svar: Hej :)
Först vill jag säga att jag vet exakt hur du känner och om du behöver någon att prata med så finns jag här. Känner också att jag missuppfattar och säger/gör fel saker osv. Min mail är [email protected] om du skulle vilja prata.
Jenny Hedin

2 marina:

skriven

Krya på dig!

Svar: Tack, vad gulligt av dig :) Kul att du läser bloggen^^
Jenny Hedin

Kommentera här: