L.I.P - Abstinens

Abstinens

Jo, det är såhär att jag har slutat med cola och är nu inne på andra dagen. Kan ju bara säga att abstinensen redan har börjat. Kan inte sitta still och jag vill bara på affären och köpa cola. Men jag ska inte. Inte den här gången. Den här gången ska jag klara det så jag äntligen kan börja gå ner i vikt.

Jag har verkligen bestämt mig nu och jag vill inte ens veta hur dom närmaste dagarna kommer att bli men jag bryr mig inte. Det får bli hur jobbigt som helst för nu är det slut på att dricka 1,5 liter cola om dagen. Nu är det jag som tar kontrollen över mitt liv! Önska mig lycka till :P

1 Jag:

skriven

Jag har inte varit inne på månader också tänkte jag nu ska jag titta in på din sida men ingen uppdatering än :-( puss och kram

Svar: Nu så :)
Välkommen

2 Du:

skriven

Snälla en uppdate :-(

Svar: Nu så :)
Välkommen

Kommentera här: