L.I.P - Höstmarknad i Lycksele

Höstmarknad i Lycksele

Blev så att jag åkte till Lycksele över helgen eftersom att det skulle vara marknad. Men största anledningen var för att jag vill träffa en kompis från Norge som var här. Måste ju passa på när jag väl kan. Saknar tiden då hon bodde här men man kan ju inte spola tillbaka tiden precis :)
 
Jag köpte ett par örhängen, jätte goda chips och nougat såklart. Både vanlig och sån med päronsmak också. Mums vad gott det är! Älskar att gå på marknad. Köpte även en ny plånbok eftersom att den jag hade inte gick att stänga riktigt så nu har jag en stor lila plånbok. Passade även på att äta riktig pizza på Lapponia. Finns inga riktiga pizzor i Övik. Det är väl förvisso bra för då äter man det aldrig hehe.
 
Nu ska jag umgås lite. Puss puss!
1 reger johansson :

skriven

Uppdatera? (a)

2 Stina levisson:

skriven

Uppdatera?

Kommentera här: