L.I.P - Life is good

Life is good

Det känns bättre och bättre nu. Får fler bra dagar nu än tidigare. Pendlar mellan att må skit och fundera över vad det finns för mening att överhuvudtaget fortsätta detta liv till att må hur bra som helst och ha känslan av att kunna klara vad som helst. Förstår inte riktigt det här men det känns bra att jag mår lite bättre. Ingen förtjänar att må dåligt.

Och jag kanske ska klargöra att ja, jag har tänkt på döden och tänkt att det kanske skulle kännas bra att slippa det här livet men jag skulle aldrig kunna ta mitt liv. Dels så är jag rädd för döden men sen så vill jag leva. Jag vill skaffa en utbildning, få jobb, skaffa familj osv. Den chansen skulle jag aldrig byta bort för någonting i världen.

Förlåt för mitt deprimerande inlägg men behövde skriva av mig lite. Kanske kommer med något roligare senare under dagen. Har ju trots allt några timmar på mig att fixa nåt intressant att skriva om ;)
1 Israelss0n:

skriven

Du är bra precis som du är! Tänk på de. Du kan uppnå mycket :)

Kommentera här: