L.I.P - Dags för skola

Dags för skola

Nu är det dags för skola. Är så less på skolan men man måste ju dit ändå om man vill få en utbildning och kunna försörja sig senare i livet. Går som sagt Estetiska Programmet med inriktning Musik. Om en halvtimme har vi ensemble och det är rätt kul faktiskt med rätt låt i alla fall. Men nu när det är vinter är det iskallt i skolan för att idioterna byggde en skola här uppe som passar att vara i Kalifornien typ. Inte direkt byggd för -30 grader...

Om jag nu kortfattat ska berätta vad jag mer har för lektioner idag så är det idrott efter lunch och sedan matte men den kommer jag komma senare på för det är elevrådsmöte idag klockan 13.00. Vi får se vad som händer under det mötet. Men nu måste jag skynda mig att sticka till skolan. Började 8.30 så är jag sen eller är jag sen? haha

Puss på er mina sweetiepies<3

Tbg

Kommentera här: