L.I.P - Party mood!!!

Party mood!!!

Alltså sen jag var på nattklubben första gången för typ tre veckor sen snart så har jag blivit helt jävla taggad inför att festa och sånt. Är på party humör typ hela tiden. Livet är awesome just nu, nästan xD

Igår var det någon kille som kallade mig julgris. Tog inte åt mig just då utan tyckte det var mest patetiskt men på kvällen blev jag lite deprimerad så då tänkte jag ju på det. Men alltså egentligen. Varför bry sig om vad andra tycker? Man får se ut hur man vill tycker jag, så länge man själv är nöjd så. Visst jag är inte nöjd med kroppen jag har men jag är inte ful. Jag är snygg, så är det bara :) Mitt nyårslöfte ska nog fan bli att sluta bry sig om vad folk säger och alla blickar jag får. Det är bara patetiskt med alla fjortisar som kollar på mig med värsta bitchlooken och viskar till sina andra polare liksom. Har dom inget liv? xD Btw så är det ett nytt liv som startas efter jul. Jag ska gå ner i vikt och det är för min egen skull, ingen annans!

Jo, om det är någon som läser min blogg som mår dåligt över hur dom ser ut och om andra trackar på dig. Skit i dom. Du är vacker/snygg som du är :)

Kommentera här: