L.I.P - Tillbaka!

Tillbaka!

Hej allihopa!

Mitt modem gick sönder så därför har jag inte kunnat uppdatera bloggen.
Förlåt för det, även om det inte är mitt fel. Nu har vi i alla fall fått ett nytt modem och internet fungerar precis som det ska :)

Jag har nu slutat sommarjobba och ska njuta av ledigheten tills det blir måndag då skolan börjar.
Den skolan jag kommit in på, Telge Djur och Natur, kommer jag inte att gå på för jag har inte hittat någon lägenhet så det blir väl antagligen IV här i Lycksele. Är fast i den här jävla stan i ett år till. Fy fan...
Det enda som är bra är att jag då inte kommer att vara borta från min bästa vän i alla fall<3

På tal om Vickan :) Hon är i Turkiet och igår var jag helt gråtfärdig för jag saknar henne så mycket. I ungefär en och en halv vecka har hon varit där. På söndag kommer hon hem och då tänker jag ge henne stryk för att hon har gjort så här mot mig. Bara lämnat mig :( Haha skojar xD Men men, whatever...

Här kommer några gamla bilder, gamla gamla bilder...

Du är så snäll och rar    Du är den bästa vän jag har    Min bästa vän kommer du förbli    För ingen har så kul som vi    Vi hittar alltid på en massa trams    Och om vi bråkar blir vi alltid sams    Du är den bästa vän jag har        När vännerna sviker och allt gör ont    När glädjen tynar bort och allt blir tomt    När tårarna rinner    Och hoppet försvinner     När du trängs ut i kylan, så kallt     Jag lovar, jag offrar allt    Jag ska alltid mot dig le    Jag ska alltid dig se    För du finns här för mig    Jag ska alltid hjälpa dig    Jag älskar dig, du är min kropp, du är mitt blod    Detta kallas vänskap, inte mod.          Det finns tusentals stjärnor     Men bara en sol    Och det är du    Du lyser upp mitt liv och får mig alltid att le...        Du är min sol om dagen  du är min måne om natten  du lyser upp min tillvaro  du är min hjälpande hand  och du är så strålande go´!        Om någon vågade påstå  Att du inte var underbar  Då skulle jag berätta   Att du är det bästa jag har    Att du är själva himlen  Min måne och min sol  Att du är alla blommor  Tulpan,ros och viol    Att du är en ängel  Som föll från himmelen en dag  Att du ger mig mod att vara feg  Och styrkan att vara svag    Att även när det regnar  Tar du solen fram för mig  Och när solen skiner  Så skiner den i dig    Att när jag gått vilse  Så leder du mig rätt igen  Att du är en stjärna  Min bästa vän    Så om någon sa till mig  Att du inte var underbar  Skulle jag berätta   Att du är det bästa jag har         Det finns en blomma vit som snö,   som aldrig vissnar som aldrig dör.    Den blomman känner du säkert igen,    evig vänskap heter den.


Älskar dig bästa vän<3 Glöm aldrig det<3

1 Anonym:

skriven

tycker du ska uppdatera :P

Kommentera här: