L.I.P - Fuck off!

Fuck off!

Anonym om Fjortisstyle:
haha du blir ba fulare me smink

Denna kommentar är inte godkänd.
29 September, 14:57


Jag blir verkligen jävligt pissed off på såna som skriver såna saker för att såra andra. Newsflash! Jag bryr mig inte ett skit om vad ni säger om mig när det är någonting som sägs för att såra mig. Så är det bara. Det jag bryr mig om är att andra får stå ut med det också. Storbloggare, vanliga bloggare, alla. Fy fan för denna sjuka värld säger jag bara. Väx upp!

Vad tycker ni om det här egentligen? Borde det verkligen vara okej att få såna kommentarer? Lagen säger att mobbing och att säga såna saker till folk är anmälbart men vem fan har åkt dit för mobbing? Just det, ingen. Fy fan alltså...

Nu är jag i alla fall hemma i Lycksele :D

Kommentera här: