L.I.P - Bio

Bio

Efter en kommentar att någon ville att jag skulle uppdatera så gör jag nu det för att vara snäll för det är sån jag är^^

Var på bio ikväll med pappa och Håkan. Vi såg på den nya Beck filmen som är den bästa av dom filmerna nästan xD Saknar att Gunvald svär så förbannat. Det var Martin Beck som gjorde det istället. Tyckte slutet var sorgligt, började gråta :( Är så jävla känslig... Aja, har blekt lite mer av min lugg och sen blekte jag det som redan var blekt för att det skulle bli ljusare.

Bild på det får ni förhoppningsvis se imorrn om jag inte känner att jag inte orkar blogga... Har verkligen ingen lust till att sitta vid datorn alls egentligen men måste ju hålla kontakten med mina vänner liksom. När jag kommer hem kommer jag nog uppdatera oftare men jag lovar ingenting. Det enda jag vet är att en dag kommer jag börja bli aktiv igen och då hoppas jag att jag har kvar mina älskade läsare för det betyder jätte mycket för mig att få de här fina kommentarerna och även veta att folk gillar min blogg. Tack<3

Ni får gärna lägga till mig på msn också, älskar att chatta så jag tar verkligen inte illa upp. [email protected]

Kommentera här: