L.I.P - 25 Mars 2009

25 Mars 2009

Det har varit en riktigt bra dag faktiskt :)
Har gjort lunch på skolan sen ätit cheesecake till efterrättsom jag bakade igår.
Sedan nu på kvällen for jag med Vickan till nya Ica supermarket som var ganska stor XD
Svårt att hitta allting som vi skulle handla på grund utav det.
Men men... Sen gick vi och mötte Carro utanför Sture biografen.
Vi såg Valkyria. Den handlar om Claus Von Stauffenberg som försöker störta Adolf Hitler.
Han misslyckades så klart men det visste jag ju redan på förhand eftersom att Adolf Hitler tog självmord.
Filmen var nämligen baserad på en verklig händelse.
Den var riktigt sorglig... Började gråta i slutet, känslosam som jag är -.-
Skäms verkligen över det...
Jag och Vickan har redan bestämt att vi ska se tre filmer på bio de närmaste månaderna XD
En shopaholics bekännelser, Marley och jag, sen en film som jag inte minns vad den hette med Reese Witherspoon.
Nu ska jag nog gå och sova hehe... Riktigt trött faktiskt.
Godnatt :)

Kommentera här: